• Info vinterträning!

    Nu är det klart att alla tjejer tränar på tisdagar, men med start kl 17.00 för ena gruppen, och kl. 18.00 för andra gruppen. Vi kommer starta upp vinterträningen först i november då jag är borta mycket i oktober på utbildning, och är ensam huvudtränare för första gruppen med start kl 17. Vi återkommer med gruppindelning och datum för start inom kort. Glöm inte titta på tidigare inlägg om höststädning och se under aktiviteter om du och ditt barn är kallat att hjälpa till denna gången. Med vänlig hälsning, Malin F-14/15 9 okt 2023 0kommentarer
  • Höststädning 21 oktober

    Hej! Nu börjar höststädningen närma sig. F14/15 har ansvar för att putsa alla fönster på klubbstugan in- och utvändigt. Egen städutrustning tas med. Jag har skapat en aktivitet och skickat kallelse för de barn och föräldrar som får ansvar denna gången. Ni som kallats tar själv ansvar för att lämna över till annan förälder om ni inte kan. Förslagsvis i nedan kommentarer eller via andra kontaktvägar. Ni är 5 barn och 10 föräldrar som kallats så hjälps ni åt borde det inte ta mer än en timme. Ansvar fördelas till andra föräldrar nästa gång. Med vänlig hälsning, tränarna F14/15 F-14/15 9 okt 2023 8kommentarer
  • Säsongsavslutning, Städdag och inomhusträning

    Hej, Veckan som kommer (Vecka 41) blir sista veckan med träning på Vistavallen och eftersom det börjar bli mörkt på kvällarna så kör vi bara en timmes träning 17:30 till 18:30 både på måndag och onsdag. Lördag den 21/10 kl 9:30 är det städdag på Vistavallen. Vårt lag ska städa omklädningsrum 1-4 och bära in småmål i omkl 4 (man tar med egen städutrustning). För detta behöver vi 2 föräldrar och denna gång är det Edward och Wilde som får lösa det (byt med någon annan om ni inte kan och meddela isåfall i kommentarsfältet vem ni bytt med så noterar jag det i listan över utförda uppdrag. Från och med v42 kör vi istället igång med inomhusträning och då är det onsdagar kl 17-18 i Landsjöskolans gymnastiksal som gäller. P-14 8 okt 2023 3kommentarer
  • Visa fler nyheter