• Kiosk/Entré/Bollkallar 7/10

    Uppdatering Anmälda för att hjälpa till med: Entré -Malin Alexandersson Kiosk -Diana Lindgren -Victor Feldin Bollkallar -Sam -Walter Bra om det finns möjlighet för några fler killar att komma och vara bollkallar! Jag kommer också vara på plats och hjälpa till med det som behövs. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Då var det dags igen för P14 att ansvara för kiosk, entré och bollakallar. Lördagen den 7/10 kl 13:00 Herr A - Ekhagens IF Då gäller följande: * Kiosken öppnar en timme innan matchstart och stänger 30 min efter matchen är slut. Behövs 2 föräldrar * Entré öppnar en timme innan matchstart. Behövs 1 förälder till entrén (Entréväst och swishnummer finns, Vuxen 50kr, Ungdom 20kr, (Publik med Vistakläder på har gratis entré) * Bollkallar på plats 30 min innan matchstart och under match. Gärna 4-6 st av barnen från laget. Barnen bjuds på korv och läsk i halvlek. Tacksam om vi hittar 3 föräldrar. Anmäl er i kommentarsfältet. Tack på förhand! P-14 4 okt 2023 8kommentarer
  • Sista träningen imorgon onsdag

    Hej Imorgon onsdag kör vi sista träningen. Vi startar redan 17.30. Vi var för få i måndags för att få till något som kändes bra så därför skickade vi precis en kallelse till morgondagen. Svara på den. Ja eller nej. Så vi vet om det är lönt att träffas. Vi har pratat lite om avslutning också. Något ska vi absolut göra ihop. Vi får se vad det blir. Vi återkommer. P07/08/09 3 okt 2023 1kommentar
  • Info avslutning 5/10

    Hej allihopa! Då var säsongens sista träning på gräs gjord. Den avslutades med match mot tränarna. Blev en jämn match men till slut så vann tjejerna 😃 På torsdag ses vi kl 17:10 utanför Prison Island i Huskvarna. Vill man samåka får man styra upp det själva 😃 Ha en skön kväll! F12/13 3 okt 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter