• Inomhusträning Landsjöskolan

    Hej allihop! Tack alla som var på med Yoump, kändes som en perfekt avslutning efter en grymt säsong:) Vi har nu fått tider för inomhusträning under höst/vinter och vi fortsätter på onsdagar mellan 18.00 - 19.00.. Det kommer vara fokus på fotboll men med blandning av lek, rörelse och samarbete. Vi ser även detta som en stor bonus att hålla ihop gruppen under vinter/höst och en möjlighet för spelarna att träffas utanför skolan:) Vi drar igång med träningarna 25/10 och jag kommer lägga upp träningstillfällena under aktiviteter.. Ha en fortsatt trevlig tisdag så ses vi snart igen / Hannes, David, Mathias och Johan F-16 3 okt 2023 2kommentarer
  • Veckans träningar

    Sen info. Vi träffas måndag o onsdag 18.30 o lirar lite boll tillsammans. Vi återkommer med info kring någon form av avslutning. P07/08/09 2 okt 2023 2kommentarer
  • Friidrottsavslutning idag!

    Hej! Idag är sista Friidrottsträningen för terminen! Vi avslutar med att barnen får genomföra fyra grenar längd, sprint, kula och häck! Vi avslutar sedan med fika! Som förälder får man gärna komma och titta och heja på barnen och ev hjälpa till att möta och notera resultat! Vi startar igen till våren! Är man sugen att vara med som ledare så behöver vi alltid bli fler! Man behöver inte känna att man ska vara någon expert på friidrott utan en vuxen som vill få barnen att hitta rörelseglädje är det vi söker! Bara att höra av sig om man är suge ! Friidrott 12 2 okt 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter