• Avslutning

    Hej alla grymma spelare och föräldrar! Tack för en lyckad förmiddag i Mariebo, riktigt imponerade av båda lagen och vilka kämpar vi har till spelare:) Perfekt avrundning av säsongen.. Nu på onsdag är det sista träningen för denna utesäsong och ville göra något speciellt, så vi tänkte att vi kör träningen på Yoump vi samlas 17.15 och avslutar 19.00:) Woho kul! Priset är 160 kr och då ingår det hoppning i en timme och sedan avslutar vi med lite pizza och slush efter:) Så om ni har möjlighet och vill vara med på onsdag skriv en kommentar nedan och swisha 160 kr till 0700924849.. Mer information om vinterträning kommer senare:) Vi vill även tacka alla spelare och föräldrar för denna säsong, ni är grymma! // Hannes, David, Johan och Mathias F-16 24 sep 2023 18kommentarer
  • Träning måndag 25 sept

    Hej! Imorgon måndag börjar träningen kl 17 och slutar 18:30. Det är studiedag imorgon och dessutom kan vi lämna plats till de lagen som tränar senare då det nu under hösten blir mörkt. //Tränarna P12 24 sep 2023 0kommentarer
  • Referat: Lekeryd-Svarttorps SK - Ölmstads/Vista

    Säsongens sista match slutade tyvärr i moll. Vi var inte påkopplade från start och ger LSSK initiativ direkt. Arbetar oss in efter ca 10 och blir en jämn föreställning. Tappar sedan 4 djupledsmål och frustrationen är ett faktum när vi inte lär oss. Andra startar vi bra och kommer ut med desperation och får äntligen dit ett mål som ger mer energi. Tyvärr släpper vi till ytterligare mål som sänker oss helt. Matchens Queen blev Tyra. Som lag har vi haft det svårt iår, bara kunnat spela bra i perioder och det räcker inte riktigt till. Dock har många av oss utvecklats individuellt men tyvärr får vi inte ihop det som lag. Vi tränar på ytterligare 2 veckor för att få till en bra avslutning på året och en bra start för nästa. F08/09 ÖIS / Vista 24 sep 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter