• Avslutning

    Torsdagen den 5/10 är det dags för årets avslutning. kl 17.15 Samlas vi på Prison Island Huskvarna för att spela lasergame. Efter detta så tar vi en promenad till Biblos för att käka. kostnaden beräknas landa kring 200:-/person. Men vi återkommer efter med vad det blir. Jag hör av mig när det närmar sig om hur vi gör med ev samåkning. F12/13 20 sep 2023 0kommentarer
  • Uppdelning inför vinterträning

    Hej föräldrar! Vi kommer att dela upp laget i två grupper under vintern för att få så bra träningsmiljö som möjligt i den lilla gympasalen på Landsjöskolan, nu när vi är så många. Vi tänker en grupp på tisdagar och en grupp på torsdagar. Tiden är förhoppningsvis kl 18-19 för båda grupperna. ;Vi måste bara se så vi har plats men brukar vara rätt få som tränar inomhus) Ni som har barn där en av dagarna passar sämre, skriv det i kommentarerna så försöker vi fördela, så man kan vara med om man vill. Vi har också rätt bra koll vilka som vill vara i samma grupp och försöker tillgodose det i den mån det går. Ni som inte ska vara med i vinter alls skriv gärna det! Ni som har barn där dag inte spelar någon roll behöver INTE skriva. ? Tack!:) F-14/15 20 sep 2023 21kommentarer
  • Poolspel i Mariebo

    Hej! Lite uppdatering om tid inför poolspelet nu på söndag (24/9) Vi samlas vid konstgräsplanen på Mariebovallen kl 09.00, matcherna börjar 09.30 och slutar 11.00. Ta med egna IK Vista-kläder om ni har möjlighet annars har jag med med matchkläder.. De kommer även grillas lite efter så meddelade gärna eventuella allergier eller specialkost:) Meddela redan nu om ni har fått förhinder eller ångrat er och vill vara med:) / Ledarna F-16 18 sep 2023 5kommentarer
  • Visa fler nyheter