• Sista träningen + avslutning

    Då börjar säsongen gå mot sitt slut. En riktigt bra säsong där många tjejer utvecklats och vi har stundtals spelat riktigt bra fotboll. Sista träningen blir 3/10 och förhoppningsvis samma vecka kör vi någon form av avslutning. Den avslutningen vi tänkt kostar 140:-/person och sedan tänker vi att vi käkar något någonstans. Återkommer med exakt dag och tid. Hör av er om ni undrar något, annars återkommer vi snart! F12/13 17 sep 2023 0kommentarer
  • Poolspel mot EBK

    Vilken fantastisk insats av alla tjejer idag! Bra jobbat F-14/15 16 sep 2023 0kommentarer
  • Referat: Ölmstads/Vista - Norrahammars GIS/Tabergs SK 9-m

    Frustration är nog kvällens ord. Vi gör ytterligare en riktigt bra match spelmässigt dock ej målmässigt. Vi tar tag i matchen direkt och släpper inte upp motståndaren på vår planhalva. NGIS första besök på vår efter 20-25 minuter genererar i 0-1 på ingenting. Tappar lite här men fortfarande i förarsätet. Släpper till en hörna som efter många om och men går ut till NGIS som tofflor till bollen och blir en lobb precis över Ebba. Snyggt men väldigt osäker om det var tanken. Pratar i halvtid om att bara köra på då vi fortsätter att föra matchen NGIS sticker bara upp då och då men vi har kontroll. Tyvärr fortsätter andra på samma tema som första och de två chanser de får blir det tyvärr mål. Tyvärr renderar våra få små misstag att bli mål i baken och idag väldigt svårt att få in bollen i mål. Hade blivit en helt annan match om vi utnyttjat övertaget och fått in första målet (som vi bara väntade på) men nu är det som det är. Tar med oss spelet och allt det som sitter så blir det enbart avslutsträning nästa vecka ;) Matchens Queen gick till Nellie och vi håller tummarna för Selma att skadan är lindrig. F08/09 ÖIS / Vista 15 sep 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter