• Ansvar seniormatch

    Nu på fredag 18/8 kl 18.45 möter herrarnas A-lag Aneby och P12 har ansvar för entré, kiosk och bollkallar. Det behövs 4 vuxna och 4-6 bollkallar. Vilka ställer upp och hjälper till? 👊 P12 14 aug 2023 5kommentarer
  • Spelar & Föräldramöte

    Tisdag 22/8 tänkte vi att ha ett föräldra- och spelarmöte direkt efter träning19:00 på ÖIS-gården, önskar så många närvarande som möjligt. Agendan är att diskutera lite nutid och framtid för laget. Tänker även ta ett lagfoto (med våra nya tröjor) när alla är samlade. F08/09 ÖIS / Vista 14 aug 2023 0kommentarer
  • Referat: Ölmstads/Vista - Tranås FF 9-m

    Då var hösten igång och kunde inte börjat bättre, VINST. Så skönt att vi får känna segerns sötma, så väl värda efter "tung" vår. Kändes som vi var mer desperata och beredda att offra mer än Tranås idag och då ger det utdelning. Dagens Queen blev Alice efter ett väl utfört jobb på mittfältet och det gröna kortet från Tranås gick till Ebba. Har vi en veckas träning till (tror det kan behövas efter sommarens träning på egen hand ??) innan vi möter seriens sista lag Tenhult/Barnarp. Efter det vänder serien och vi kommer möta undre delen av seriens lag igen. Jag är en evig optimist och tror på våra tjejer, vi kommer ha något eller några lag bakom oss när vi avslutar säsongen. Kräver lite jobb på träning och match men hoppas tjejerna tror på det med och är beredda att visa vad de och vi kan. Njuter vi rejält av dagen och ses igen på tisdag. F08/09 ÖIS / Vista 13 aug 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter