• Fotbolls träning vid hunnerydbadet

    Imorgon måndag 17/4 kl 18.00 tränar p16 nere vid badet.. Tänkte att det kan vara bra åh köra en träning och förbereda grabbarna om tisdag när vi slår ihop oss Med p15.. kul med lite fotboll! Vid frågor kontakta mig Dennis 0763450202 P-16 16 apr 2023 0kommentarer
  • Uppstart!

    Hej alla goa vista-spelare! Nu på onsdag skulle egentligen utomhussäsongen dragit igång, men på grund långvarig vinter med snö så kan vi inte beträda fotbollsplanerna riktigt än. Så vi ledare bestämde idag att vi tänkte dra i gång grillen nere vid Hunnerydsbadet (Landsjön) och ha en liten uppstart med lekar, korvgrillning och fika på onsdag mellan 18.00-19.00 för de som vill. Det bjuds på korv och fika till barnen, så meddela gärna specialkost alternativ allergier. Föräldrar är välkomna att stanna om ni vill, men då får ni ta med egen korv och fika😊 // Ledarna F-16 16 apr 2023 0kommentarer
  • Förväxlade skor

    Hej, Efter dagens träning så fick någon förmodligen med sig Emanuels ena löparsko och saknar en av sina egna😊 Det var nämligen kvar ett omaka par. Kolla era väskor och kontakat Emanuel för att byta tillbaka. P07/08/09 16 apr 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter