• Träning Söndag 16/4

    Imorgon så ses vi som vanligt för träning 15.30-17.00. Därefter åker de som vill upp till Rosenlund för att vara bollkallar för Öis/Vistas damlag. Vi ses imorgon! F12/13 15 apr 2023 2kommentarer
  • Vapenvallen imorgon 16/4

    Hej, F10/11 kommer inte att nyttja deras tid på konstgräset vapenvallen imorgon 16/4 kl 18.00 så igår kväll fick vi en spontan möjlighet att nyttja deras tid på konstgräset som vi tackat ja till. Ni som är intresserade är välkomna med era barn till träningen på vapenvallen imorgon kl 18.00 Vi vill också informera att vista vallen är tillgänglig för oss först vecka 17. Med andra ord våran första utomhusträning på vista vallen blir på tisdag den 25/4 kl 18.00 F-14/15 15 apr 2023 1kommentar
  • Lördag 15/4

    Hej på er! I morgon så träffas vi enligt tidigare skickad agenda på ÖIS för att ha en roligt eftermiddag tillsammans. Mat som vi tänker att vi äter efter träning och innebandy består i att vi äter Pizza eller liknade. Vi tar upp vad ni önskar äta när ni kommer så beställer vi detta. Maten är något som vi bjuder på. Det kommer även finnas lite frukt för den som önskar också innan vi skall äta. Om grabbarna själva inte har koll på kring specialkost så meddela gärna. Ses i morgon / Mvh Tränarna P07/08/09 14 apr 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter