• Lördag 15/4

    Hej på er! På lördag så planerar vi att köra en träningseftermiddag på ÖIS-gården för laget. Vi kommer även i samband med detta ha lite teori kring träningar och matcher för säsongen som stundar. Vi hoppas givetvis att så många som möjlighet har möjlighet att närvara på lördag. Agendan som vi tänker oss är som följer: • 14.00 – 15.00 / träning / lätt löpning och rörlighet • 15.00 – 16.00 / innebandy / • 16.00 – 16.30 / dusch & omklädning / • 16.30 – 18.30 / teori & mat / Ser gärna att killarna har med sig träningskläder för utomhus och inomhus träning och en innebandyklubba (har man inte så får vi låna av varandra). Ombyte Kommentera inlägget med "Kommer" eller "Kommer inte" så vi vet antalet som kommer. Varmt välkomna / Mvh Tränarna P07/08/09 9 apr 2023 13kommentarer
  • Cup i Nässjö 22/4

    Hej, snart är det dags för en cup som uppstart innan serien drar igång. Mer info om cupen finns här Och mer info från oss kommer senare. https://www.nff.nu/dokument/?ID=326508 Kommentera snarast om ni inte kan vara med. Mvh ledarna F12/13 9 apr 2023 14kommentarer
  • Vårstädning Vistavallen

    Den 15/4 alltså nästa lördag kl 9.30 har vårt lag fått i uppgift att tvätta alla fönster in och utvändigt. Ju fler vi är desto fortare blir vi klara. Är det några av er föräldrar som har smidig fönstertvättsutrustning och möjlighet att komma bort så blir vi ju klara på någon timme. Skriv i kommentarerna om ni kan komma och om ni kan ta med städutrustning till fönstertvätt. Tack på förhand! /Malin och Firas F-14/15 9 apr 2023 9kommentarer
  • Visa fler nyheter