• Träning påskdagen

    Hej, Tänkte höra hur många som kan vara med på träningen nu på söndag. Kan ju vara skönt med lite träning efter att påskharen har varit på besök 🐣🐤 Minst 6st för att vi kör träning. Svara i kommentarsfältet. F12/13 4 apr 2023 6kommentarer
  • Ingen träning på söndag/påskdagen

    Hej! Det låg tidigare en träning på söndag men den ställs in. Glad påsk! Tränarna P12 4 apr 2023 0kommentarer
  • Tisdag 4/4 träningen inställd

    Hej, många är frånvarande på påsksemester och sjukdom vilket gör att vi ställer in dagens träning Rör gärna på er med löpning eller annan form av rörelse under lovet Kom ut och ta med mamma eller pappa på en löptur 😄 Vi ses på söndag 👊/ mvh Tränarna P07/08/09 4 apr 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter