• Ingen träning 3/4 och 10/4

    Hej alla På grund av påsklov och röddag så är det ingen träning den 3/4 och 10/4. Den 17/4 är det inomhusträning som vanligt, men veckan efter den 24/4 tänkte vi ha lite avslutning/uppstart inför utomhussäongen, men mer info om det kommer senare. Vill även påminna om att anmäla er till EKO-cupen:) Mvh Ledarna F-16 31 mar 2023 0kommentarer
  • Info: utomhusträning

    Hej, Vi vill meddela att gymnastiksalen på Landsjöskolan inte är tillgänglig för träning nästa vecka. Idag höll vi det sista passet där. På grund av snön och påskledigheten har vi beslutat att pausa utomhusträningen fram till tisdag vecka 16, dvs, ingen träning vecka 14 och 15. Vi ser fram emot att träna på nytt på Vista vallen på tisdag 18 april. F-14/15 28 mar 2023 3kommentarer
  • Tisdags träning inställd

    Hej, tyvärr måste vi ställa in dagens träning Ber om ursäkt för sent besked Med vänlig hälsning, Tränarna P07/08/09 28 mar 2023 0kommentarer
  • Visa fler nyheter