• Inställd träning

    Söndag den 12/2, helgen före sportlov, så är fotbollsträningen inställd. Och tror mig nu ha ställt in automatiska kallelser så de går ut 2 dagar före träning. mvh P12 30 jan 2023 0kommentarer
  • Bidrag till lagkassan

    Hej, Vi söker nu sponsorer, i första hand bland anhöriga till barnen i laget. Vi skulle behöva ca 200 kr per barn men samtliga bidrag, stora som små är välkomna Swisha till: Firas Al-sahli: 0700421517 Malin Amgard: 0735699486 Pengarna som kommer in skickas över till lagkassan senast 28:e feb. Varför bidra? Laget består av ca 22 aktiva flickor som ser fram emot att delta på cuper och möta andra lag. För att överhuvudtaget kunna delta på cuper under våren / sommaren behöver vi förstärka lagkassan. Detta kan ske genom att vi som lag engagerar oss i olika former av försäljning som genererar pengar. Det har dock inte gått bra under senaste åren och istället blivit en börda för föräldrar. Genom ekonomiska bidrag ökar möjligheten för oss i laget oberoende av försäljningsinsatser att skapa en utvecklande och utmannande miljö där barnen känner tillhörighet, ha roligt och känna sig utmanade genom att möta andra lag. Lagkassan behöver inte vara avgörande för utövandet men sätter nivån för laget Bra att veta! Lagets värdegrund: • Vi alla är bra kompisar och respekterar varandra. • Under träningen koncentrerar vi oss på träningen så vi nyttjar tiden till att utvecklas i fotboll och ha roligt. • Alla ledare skall årligen lämna in utdrag ur belastningsregistret. F-14/15 30 jan 2023 0kommentarer
  • Träningsinfo

    Då var det söndag igen och träning på Zinken i Huskvarna. Löparskor vid 14.45 och fotbollsskor mellan 15.00-16.00. Hoppas så många som möjligt kan komma med. I tisdags körde vi vårt första pass på ÖIS. Kondition och styrka. Lina och Emelie hade satt ihop ett program som var rejält krävande (i alla fall för någon/mig själv). På tisdag kör vi igen. Vi bjuder också med er föräldrar om det är någon som vill komma med och utmana sig själv. Vi är ombytta för utomhuslöpning vid 18.30. Värmer upp tillsammans i lugnt tempo ca 15 minuter. Därefter något mer krävande intervaller efter egen förmåga i ca 10 minuter innan vi vänder hemåt mot ÖIS gården igen för att byta om. 19.15 - 20.00 kör vi med Lina och Emelie. Tänk på att ha med kläder för ute och inne. Glöm inte reflexväst. Ta gärna med prylar till att duscha efteråt. P07/08/09 29 jan 2023 1kommentar
  • Visa fler nyheter