• Träning 9/1

    God fortsättning alla Vistaspelare! Imorgon(9/1) så drar vi igång med tärningarna igen efter lite julledigt. Kl 18.00-19.00 i Landsjöskolans gympasal, vi ses där! // Ledarna P-16 8 jan 2023 0kommentarer
  • Träning 9/1

    God fortsättning alla Vistaspelare! Imorgon(9/1) så drar vi igång med tärningarna igen efter lite julledigt. Kl 18.00-19.00 i Landsjöskolans gympasal, vi ses där! // Ledarna F-16 8 jan 2023 0kommentarer
  • Söndags träning

    Hej på er! I morgon söndag kör vi lite enklare träning vid hunneryd kl.10 Nästa söndag är det äntligen dags för att träna på konstgräs igen Då gäller det Vapenvallen kl.15-16 fram till att vi får gå på gräs på Vistavallen. Vi kommer även komplettera med en träning på veckodag med fokus på kondition och styrka. Vi återkommer med vilken dag det blir och planen är att köra detta vid ÖIS gården. Ni som känner att en specifikt dag passar bättre än övriga får gärna skriva det så vi vet. Med vänlig hälsning, Tränarna P07/08/09 7 jan 2023 8kommentarer
  • Visa fler nyheter