• Sista träningen för i år!

    Hej alla glada Vista-spelare! Måndagen den 19/12 har vi den sista träningen för i år. Vi kommer ha träning som vanligt men avslutar med lite julfika med pepparkakor och julmust. Träningarna kommer dra igång igen den 9/1-2023 när skolan börjar, kommer en kallese senare. God jul och gott nytt år önskar ledarna! P-16 13 dec 2022 0kommentarer
  • Sista träning för i år!

    Hej alla glada Vista-spelare! Måndagen den 19/12 har vi den sista träningen för i år. Vi kommer ha träning som vanligt men avslutar med lite julfika med pepparkakor och julmust. Träningarna kommer dra igång igen den 9/1-2023 när skolan börjar, kommer en kallese senare. God jul och gott nytt år önskar ledarna! F-16 13 dec 2022 0kommentarer
  • Sista träning innan juluppehållet 13/12

    Hej alla! Idag är sista träningen innan juluppehållet. Som en del redan vet så kommer jag att sluta som tränare för F14/15 nu. Jag kommer börja att träna F12/13 igen då de är få tränare. Det vore jättekul om det finns någon som kan tänka sig börja som tränare för F14/15. Det är ett härligt gäng tjejer som verkligen börjat göra framsteg 😃👌 God Jul & Gott nytt år!! Mvh Marcus F-14/15 13 dec 2022 0kommentarer
  • Visa fler nyheter