• Dags att start upp träningen igen!

    Hej, Vi tänkte dra igång träningen igen med att köra de söndagar som är kvar innan jul. Vi samlas kl.10 på Hunnerydsbadet och kör fotboll och cirkelträning 1 timme. Svara gärna vilka som kommer. //Tränarna P07/08/09 7 dec 2022 9kommentarer
  • Inställd match den 3:e december

    På grund av för få anmälda har vi beslutat att inte delta vid matcherna nu på lördag den 3:e december. Det blir alltså ingen match på lördag. Vi fortsätter dock med träningar på söndagar fram till 18:e december och hoppas på högt deltagande där. /Tränarna P-11 IK Vista / ÖIS 27 nov 2022 0kommentarer
  • Matchdag 3:e december

    Hej, vi har bokat in matcher nästa lördag den 3:e december hos Tord (Rosenlund). Anmälda lag är Tord, Ekhagen, Kimstad och Vista. Vi kommer köra totalt 3 st matcher (2*25 min) med start kl.12. Samling kl. 11.15 på Rosenlund. Vi måste veta senast nu på söndag vilka som kan vara med och skulle även behöva ett par föräldrar som ställer upp då vi är ont om tränare. Kontakta oss om ni har frågor/ Tränarna P-11 IK Vista / ÖIS 25 nov 2022 0kommentarer
  • Visa fler nyheter